Send en vare retur

Har du fortrudt dit køb eller brug for at bytte til en anden størrelse? 

1: Køb en returlabel hos GLS eller Post Nord.  Vi har en returportal du kan bruge her. Vi opkræver 45 kr. når vi behandler din returnering. 

2: Pak varen forsvarligt ind og indlever den i din lokale pakkeshop. Hvis du bruger vores returportal kan du blot vise en QR kode i pakkeshoppen og behøver ikke selv printe din label ud. 

3: Når vi modtager pakken refunderer vi beløbet til dig. Vær opmærksom på, at der kan gå nogle hverdage - op til en uge - fra vi modtager pakken fra dig, til den er færdigbehandlet. Du modtager en mail fra os, når vi har behandlet den.

Hvis du skulle bruge en anden størrelse anbefaler vi at du laver en ny ordre.

Du kan se alle detaljerne i vores handelsbetingelser.

 

Hvordan bytter jeg til en anden størrelse?
Vi refunderer beløbet for varen til dig og så skal du lave en ny ordre. Du kan sagtens købe den nye ordre med det samme og så sende den forkerte størrelse retur til os. 

Hvor længe har jeg til at fortryde?
Du har 14 dages fortrydelsesret fra modtagelse af varen.

Varen var defekt da jeg modtog den
Så skal du skrive til os på kundeservice@lisen.dk - beskriv fejlen og vedhæft gerne et billede, så vender vi hurtigt tilbage til dig med løsning. 

Har I modtaget min returpakke?
Hvis du har brugt vores label kan du med dit trackingnummer se præcis hvor pakken er. Vi har en typisk behandlingstid på 2-5 hverdage fra vi modtager pakken.

Hvornår får jeg mine penge retur?
Vores typiske behandlingstid er 2-5 hverdage fra vi modtager pakken og til du har dine penge retur. Pengene bliver tilbagebetalt til det betalingskort du brugte da du lavede ordren. I travle perioder kan der gå op til 14 dage.

Kan jeg sende varer fra forskellige ordrer tilbage på samme tid?
Ja, bare du husker at skrive alle ordrenumrene på pakken.