Returportal

Har du fortrudt dit køb eller brug for at bytte til en anden størrelse? 

1: Brug vores returportal ved at følge linket her

Her logger du ind med dit ordrenummer og email.
Hvor du efterfølgende får muligheden at vælge mellem ombytning eller refundering. 

2: Når du har lavet din returanmodning, modtager du en QR-kode på mail. Du behøver ikke at printe QR-koden ud. 

3: Pak varen forsvarligt ind, skriv ordrenummeret tydeligt på pakken og indlever den i pakkeshoppen. Hvis du bruger vores returlabel kan du blot vise QR-koden på din telefon i pakkeshoppen.

4: Når vi modtager pakken, fratrækker vi prisen for returlabel og refundere restbeløbet. Vær opmærksom på, at der kan gå nogle hverdage - op til en uge - fra vi modtager pakken fra dig, til den er færdigbehandlet. Du modtager en mail fra os, når vi har behandlet den.

Du kan se alle detaljerne i vores handelsbetingelser.

Returadresse: 

Lisen.dk 
Ellemosevej 3
Ramløse
3200 Helsinge 

 

Hvordan bytter jeg til en anden størrelse?
Når du opretter en retur via vores returportal, kan du vælge at få tilsendt varen i en anden størrelse.

Hvor længe har jeg til at fortryde?
Du har 14 dages fortrydelsesret fra modtagelse af varen.

Varen var defekt da jeg modtog den
Skriv til os på kundeservice@lisen.dk - beskriv fejlen og vedhæft gerne et billede, så vender vi hurtigt tilbage til dig med en løsning. 

Har I modtaget min returpakke?
Hvis du har brugt vores label kan du med dit trackingnummer se præcis hvor pakken er. Vi har en typisk behandlingstid på 2-5 hverdage fra vi modtager pakken.

Hvornår får jeg mine penge retur?
Vores typiske behandlingstid er 2-5 hverdage fra vi modtager pakken og til pengene er retur. Pengene bliver tilbagebetalt til det betalingskort du brugte da du lavede ordren. I travle perioder kan der gå op til 14 dage.

Kan jeg sende varer fra forskellige ordrer tilbage på samme tid?
Hvis du vil sende varer fra forskellige ordrer retur i samme pakke, så kontakt os på kundeservice@lisen.dk