Returportal

Har du fortrudt dit køb eller brug for at bytte til en anden størrelse? 

1: Brug vores returportal ved at følge linket her

Her logger du ind med dit ordrenummer og email.
Hvor du efterfølgende får muligheden at vælge refundering. 

2: Når du har lavet din returanmodning, modtager du en QR-kode på mail. Du behøver ikke at printe QR-koden ud. 

3: Pak varen forsvarligt ind, skriv ordrenummeret tydeligt på pakken og indlever den i pakkeshoppen. Hvis du bruger vores returlabel kan du blot vise QR-koden på din telefon i pakkeshoppen.

4: Når vi modtager pakken, fratrækker vi prisen for returlabel og refundere restbeløbet. Vær opmærksom på, at der kan gå nogle hverdage - op til en uge - fra vi modtager pakken fra dig, til den er færdigbehandlet. Du modtager en mail fra os, når vi har behandlet den.

Du kan se alle detaljerne i vores handelsbetingelser.

Returadresse: 

Lisen.dk 
Ellemosevej 3
Ramløse
3200 Helsinge 

 

Hvordan bytter jeg til en anden størrelse?
Skriv til os på kundeservice@lisen.dk, så hjælper vi dig med at ombytte. 

Hvor længe har jeg til at fortryde?
Du har 14 dages fortrydelsesret fra modtagelse af varen.

Varen var defekt da jeg modtog den
Skriv til os på kundeservice@lisen.dk - beskriv fejlen og vedhæft gerne et billede, så vender vi hurtigt tilbage til dig med en løsning. 

Har I modtaget min returpakke?
Hvis du har brugt vores label kan du med dit trackingnummer se præcis hvor pakken er. Vi har en typisk behandlingstid på 2-5 hverdage fra vi modtager pakken.

Hvornår får jeg mine penge retur?
Vores typiske behandlingstid er 2-5 hverdage fra vi modtager pakken og til pengene er retur. Pengene bliver tilbagebetalt til det betalingskort du brugte da du lavede ordren. I travle perioder kan der gå op til 14 dage.

Kan jeg sende varer fra forskellige ordrer tilbage på samme tid?
Hvis du vil sende varer fra forskellige ordrer retur i samme pakke, så kontakt os på kundeservice@lisen.dk